torek, 1. december 2015

Naš najgloblji strah

Naš največji strah ni, da ne znamo, da ne bi zmogli, da ne ustrezamo. Naš najgloblji strah je, da smo močni, močnejši kot si predstavljamo, močni čez vse meje. 
Ni nas strah teme, svetloba, ki je v nas nas straši najbolj. Sprašujemo se: 
- "Le kdo sem, da bi blestel, da sem talentiran, da sem krasen?".
A vprašaj se: Kdo si, da ne bi blestel, da ne uporabiš svojih talentov, da ne bi bil čudovit? Ti si otrok tega Sveta, Boga, Vesolja...
To, da se delaš majhnega, ne pomaga nikomur. Nič ni razsvetljenega v tem, da se skrčiš v tako majhno piko, da se nihče ne čuti ogroženega v tvoji bližini.  
Kajti vsi smo namenjeni, da svetimo - kot svetijo otroci. Rojeni smo, da izražamo velikost Sveta, Boga, Vesolja - vsega, kar je v nas. Kajti svetloba ni le v nekaterih. Svetloba je v prav vsakem od nas. Je povsod. In, ko dopustimo, da sijemo v svet, damo drugim dovoljenje, da sijejo tudi oni. Kajti, ko se osvobodimo lastnega strahu, naša prisotnost avtomatsko osvobaja tudi druge.

- Marianne Williamson


Danes sem pričel pisati spletni kovčing dnevnik. Slovenskemu svetu želim pokazati kovčing iz mojega zornega kota. Iz zornega kota informatika, astrologa, predvsem pa človeka z vsemi radostmi in težavami kot jih ima večina vas. 

Na tem mestu skušam pokazati in predstaviti kovčing na način, da je uporaben za vsakega, ki si to želi. Predstavil bom nekatere poglede na človeka, na človekovo obnašanje, na navade in kako vse to skupaj vpliva na človekovo življenje in predvsem - kaj in kako je potrebno spremeniti, da pričnemo dosegati sanje, cilje, ki živijo v nas. 

Ti bralka, bralec si dobrodošel, da potuješ z mano in mi pomagaš ustvarjati ta dnevnik, saj ni napisan vnaprej. je dinamičen in prilagodljiv - z rdečo nitjo, ki sem jo nakazal prej.

Hvala za obisk in za sodelovanje.

Vojko

P.S.

In seveda; Investirajte vase, privoščite si coaching

Kajti Vi ste vse in edino, kar zares 'imate'.

Ni komentarjev:

Objavite komentar